Misją firmy Gemius SA jest dostarczanie rzetelnej wiedzy o rynku internetowym oraz świadczenie profesjonalnych usług badawczych, analitycznych i doradczych w zakresie Internetu.
Udostępniamy nie tylko wygenerowane dane statystyczne, ale także dogłębną wiedzę na temat internetu, niezbędną m.in. podczas tworzenia strategii marketingowych.
Działalność Gemius związana jest z badaniami internetu od momentu powstania firmy, tj. od 1999 roku. W ciągu zaledwie kilku lat osiągnęliśmy w tej dziedzinie pozycję lidera na rynku polskim. Obecnie nasza firma realizuje badania internetu w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Dzięki wieloletniej praktyce oraz doskonałym narzędziom badawczym chętnie udzielamy odpowiedzi na pytania pojawiające się w procesach zarządzania i funkcjonowania wszelkiego rodzaju organizacji i firm w internecie. Nasze badania dostarczają m.in. informacji o ruchu internautów na stronie internetowej (gemiusTraffic), ich profilu społeczno-demograficznym (gemiusProfile), jak też o skuteczności prowadzonych w internecie kampanii reklamowych (gemiusEffect).
We współpracy ze spółką Polskie Badania Internetu firma realizuje badanie gemiusAudience (Megapanel PBI/Gemius), przedstawiające pełny obraz polskiego rynku internetowego.
Naszą ofertę dopasowujemy do indywidualnych potrzeb i oczekiwań każdego Klienta w momencie projektowania badania, jak również w trakcie jego realizacji. Partnerzy firmy Gemius w każdej chwili mogą liczyć na pomoc naszych ekspertów. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom rynku, zdecydowaliśmy się wprowadzić do naszej oferty także szkolenia, dotyczące m.in. wykorzystywania wyników badań w budowaniu strategii marketingowych.