Biedronka w czołówce najbardziej pożądanych pracodawców

Dział: kariera - pracaikariera.pl

Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka, to 4. najbardziej pożądany przez studentów pracodawca 2017 roku – wynika z badania ankietowego przeprowadzonego przez firmę badawczą Nielsen na zlecenie AIESEC Polska. W stosunku do ubiegłego roku JMP awansowało w rankingu „Pracodawca Roku” aż o 9 pozycji i jest najwyżej notowaną firmą detaliczną w zestawieniu, zaraz za dwoma firmami z sektora konsultingowego i jedną z branży nowoczesnych technologii.

Źródło: AIESEC Polska, 2018

- Jesteśmy niezwykle dumni, że znaleźliśmy się w czołówce firm, w których chcieliby pracować studenci. Uczestnicy naszych praktyk letnich i programów stażowych doceniają to, że mogą zdobywać doświadczenie w jednej z największych firm w Polsce, zatrudniającej ponad 65 tys. osób i będącej liderem handlu detalicznego - mówi Magdalena Poradzka, dyrektor ds. rekrutacji i budowania wizerunku pracodawcy w Jeronimo Martins Polska.

Jeronimo Martins Polska jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce. W celu stworzenia jak najlepszych warunków pracy i rozwoju zawodowego swoim pracownikom oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy i jeden z najbogatszych pakietów socjalnych na rynku. Firma stawia również na rozwój pracowników - w samym 2017 r. zrealizowano ponad 2,74 mln godzin szkoleniowych. Awans wewnętrzny jest jednym z fundamentów polityki kadrowej Biedronki. Dowodem na jej skuteczność jest fakt, że ponad 90 proc. aktualnych menedżerów firmy awansowało z niższych szczebli organizacyjnych. Natomiast wielu dyrektorów, w tym również dyrektor generalny sieci Biedronka, to absolwenci prowadzonego przez firmę programu menedżerskiego.

Badanie "Pracodawca Roku 2017"

"Pracodawca Roku" jest niezależnym badaniem ankietowym przeprowadzanym przez AIESEC Polska od ponad 25 lat. Studenci wypełniając ankietę wyróżniają firmę, która w ich ocenie jest najlepszym pracodawcą na polskim rynku - mogą wybrać maksymalnie trzy przedsiębiorstwa zasługujące na miano "Pracodawcy Roku". Odpowiadają również na pytania dotyczące ich oczekiwań, preferencji czy obaw wobec przyszłej pracy. W 26. edycji badania wzięło udział 3000 osób z ponad 30 uczelni, z 12 miast: studenci III roku studiów licencjackich, a także IV i V roku studiów magisterskich kierunków ekonomiczno-biznesowych.

Jako kluczowe czynniki decydujące o wskazaniu firm jako top pracodawców na polskim rynku studenci wymienili: aktywność na rynku, popularność, wysokość zarobków, zgodność branży z ich zainteresowaniami, styl i atmosferę pracy, możliwość zdobycia międzynarodowego doświadczenia oraz opinię znajomych. Jak podają autorzy badania, informację o firmach młodzi ludzie czerpią głównie z Internetu: stron internetowych i mediów społecznościowych, ale także mediów tradycyjnych, targów pracy oraz portali rekrutacyjnych.


data ostatniej modyfikacji: 2018-04-17 15:36:40
Komentarze
Polityka Prywatności