Great Place to Work w Krakowie?

Dział: kariera - pracaikariera.pl

Great Place to Work w Krakowie? UBS Poland Service Centre laureatem prestiżowego wyróżnienia

 

 

Great Place to Work w Krakowie?

UBS Poland Service Centre laureatem prestiżowego wyróżnienia

 

 

Poziom kultury organizacyjnej, warunki stymulujące rozwój i przede wszystkim zaufanie pracowników do swojego pracodawcy – te czynniki podlegają ocenie w badaniu Great Place to Work. Tegoroczni laureaci spotkali się na uroczystej gali 20 marca w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Wśród wyróżnionych firm z Polski znalazł się UBS Poland Service Centre.

 

Już od 20 lat na całym świecie przeprowadzane są badania Great Place to Work, oceniające miejsca pracy. Akcja ma jeden cel: odnaleźć pracodawców wyznaczających najwyższe standardy na rynku. Każdego roku analizie podlega 5500 zgłoszeń pracodawców z 45 krajów, którzy chcą dołączyć do tego prestiżowego grona. Czy w czasach powszechnego kryzysu są jeszcze firmy zapewniające komfortowe warunki zatrudnienia? Czy istnieją organizacje, w których łatwiej traktować pracę jak przyjemność, a nie jak przykry obowiązek? UBS PSC z siedzibą w Krakowie stanowi najlepszy przykład takiego podejścia.

 

Najważniejsze okazuje się budowanie zaufania w przedsiębiorstwie. Służą temu jasno sprecyzowane zasady, możliwość wymiany opinii i doświadczeń, regularna komunikacja oraz uświadomienie pracownikowi, że jest ważny dla firmy. Chcemy, żeby zatrudniane przez nas osoby identyfikowały się z UBS, lubiły swoją pracę i były dumne z jej efektów – tak Michał Stępień, ad interim CEO z UBS Poland Service Centre odpowiada na pytanie, jak stać się Great Place to Work.

 

Podstawę otrzymania tytułu stanowi wiele unikalnych inicjatyw podejmowanych przez UBS PSC w celu budowania pozytywnych relacji z pracownikami. Firma zapewnia warunki umożliwiające realizowanie potencjału zawodowego oraz wykorzystanie wszechstronnych talentów zatrudnionych. Od samego początku, poprzez program wdrożeniowy Induction otacza opieką nowe osoby w przedsiębiorstwie. UBS PSC wspiera również  rozwój wyróżniających się pracowników za sprawą Early Key Talent Program, czyli projektu szkoleń oraz sesji coachingowych. Dodatkowo, dla specjalistów oferuje program Train the Trainer, który przygotowuje do prowadzenia szkoleń wewnętrznych. W codziennych relacjach istnieje możliwość spotkania z osobami decyzyjnymi w firmie podczas open hours oraz round table with CEO.

 

Duże znaczenie ma możliwość zgłaszania zastrzeżeń oraz nowych projektów. Jednym z wdrożonych pomysłów jest np. relax room, czyli miejsce, gdzie można na moment oderwać się od obowiązków. Bardzo ważne okazuje się także dopasowanie wprowadzanych rozwiązań do konkretnych potrzeb pracowników: elastyczne formy pracy, wsparcie dla kobiet wracających po urlopach macierzyńskich oraz różne formy relaksu w sekcjach sportowych. Pracownicy UBS PSC chętnie poświęcają czas na wolontariat na rzecz krakowskiej społeczności lokalnej i mogą pochwalić się już ponad 1000 godzin przeznaczonych na ten szczytny cel. Jak widać UBS PSC to miejsce dobrych praktyk, po prostu: Great Place to Work.

 

Jesteśmy dumni z otrzymanego tytułu i jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że ta nagroda jest też zobowiązaniem wobec osób darzących nas zaufaniem. Tworząc komfortowe miejsca pracy, chcemy przyciągać specjalistów i ambitnych ludzi, którzy pomogą nam w budowaniu globalnego sukcesu UBS dodaje Monika Gawinecka, dyrektor ds. komunikacji z UBS PSC.

 

Dlaczego tytuł Great Place to Work ma takie znaczenie dla UBS PSC? Z doświadczenia szwajcarskiej korporacji wynika, że pracownicy, którym zapewnia się optymalne warunki zatrudnienia osiągają zdecydowanie lepsze wyniki, dobrze rozumieją specyfikę firmy oraz jej cele i tym samym są mocniej zaangażowani w ich osiągnięcie – łatwiej im także przetrwać sytuacje kryzysowe, jakie obecnie przechodzi światowa gospodarka oraz rynki finansowe. Rotacje kadry w dobrych miejscach pracy są na niższym poziomie, co wpływa również na obniżenie kosztów związanych z nowymi rekrutacjami i szkoleniami. Otrzymane wyróżnienie udowadnia, że rekomendacje pracowników zadowolonych z miejsca zatrudnienia oraz ich pozytywne opinie na temat relacji panujących w  firmie UBS PSC  to najlepsza wizytówka dla przedsiębiorstwa.

__________________________________________________________________________________

 

 

Great Place to Work®

Great Place to Work® Institute to firma badawcza, konsultingowa oraz szkoleniowa o globalnym zasięgu. Od ponad 20 lat pomaga swoim klientom budować wysoki poziom kultury organizacyjnej przedsiębiorstw, przekładający się na tworzenie miejsc pracy, o które chętnie ubiegają się kandydaci. Obecna w 45 krajach, poprzez szczegółowe badania każdego roku tworzy listę firm, które zasługują na zaszczytny tytuł Great Place to Work.

 

UBS Poland Service Centre

Firma UBS istnieje od ponad 150 lat, działa w ponad 50 krajach (włączając najważniejsze ośrodki finansowe) i zatrudnia ponad 63 tysiące pracowników. Główne siedziby UBS znajdują się w Zurychu i Bazylei w Szwajcarii. Firma UBS świadczy usługi bankowości prywatnej oraz korporacyjnej dla klientów indywidualnych, korporacyjnych i instytucjonalnych na całym świecie. UBS Poland Service Centre to jeden z oddziałów międzynarodowej korporacji UBS, z główną siedzibą w Kraków Business Park w Zabierzowie koło Krakowa. Od 2007 roku pełni on ważną rolę w realizacji strategii firmy, której celem jest osiągnięcie i utrzymywanie pozycji lidera wśród instytucji finansowej na świecie. Obecnie krakowska jednostka zatrudnia ponad 500 osób, podzielonych na zespoły ściśle współpracujące z innymi oddziałami firmy na całym świecie i prowadzi działalność w obszarach: Operations; Finance; HR, Legal, Compliance, Risk and Risk Control; Technology; Data Services oraz Project Management Office. Poza krakowskim biurem UBS Poland Service Centre firma UBS jest obecna w Polsce poprzez przedstawicielstwo UBS AG oraz biuro bankowości inwestycyjnej w Warszawie.

Więcej informacji na temat UBS Poland Service Centre www.ubs.com/polandcareers

 

 

Więcej informacji udziela:

 

Monika Gawinecka

Dyrektor ds. komunikacji

UBS Poland Service Centre

tel. 12 399 70 27

tel. kom. 72370 0372

monika.gawinecka@ubs.com

dodane przez mjcc


ostatnia zmiana: 2013-03-27
Komentarze
Polityka Prywatności