Marzysz o kreatywnym wyzwaniu i międzynarodowej karierze? Ruszyła pierwsza edycja globalnego konkursu, którego pomysłodawcą i organizatorem jest firma Pernod Ricard. Zadanie polega na stworzeniu kampanii dla jednej z kluczowych marek w portfolio firmy. W tym roku jest to Absolut. W konkursie mogą wziąć udział studenci w trzyosobowych teamach. Całość odbywa się wyłącznie w języku angielskim. Nagrodą jest półroczny staż w wybranym oddziale Pernod Ricard w Europie.
Pernod Ricard, światowy koncern alkoholowy, posiadający w swym portfolio
tak znane globalne i cenione za najwyższą jakość marki jak: szkockie whisky
Ballantine’s i Chivas Regal, irlandzka whiskey Jameson, a także polska ikona -
Wódka Wyborowa oraz jedna
z wiodących wódek na świecie Absolut Vodka, przygotował propozycję dla
studentów 4 i 5 roku. Spirits of Enterepreneurs to globalny konkurs, którego
głównym celem jest zainspirowanie młodego, kreatywnego, poszukującego nowych
możliwości rozwoju swojej kariery zawodowej środowiska studenckiego ciekawym
zadaniem marketingowym.
Konkurs potrwa do połowy marca 2013 roku i będzie rozgrywany w dwóch etapach: lokalnym i międzynarodowym.
Każdy etap lokalny rozgrywany jest w kraju. W Polsce rekrutacja trwa do 16 listopada 2012. Trzyosobowe teamy, które zdecydują się na wzięcie udziału w rywalizacji, muszą zalogować się na międzynarodowej stronie konkursu http://www.spiritsofentrepreneurs.com/ i pobrać zadanie. W tym roku tematem jest marka Absolut, która jest prawdziwą ikoną stylu, a jej kreatywność i odwaga w wyrażaniu siebie jest wręcz legendarna. Zadanie do wykonania to stworzenie kampanii, która pozwoli jej z sukcesem funkcjonować w szeroko pojętym świecie Digital. Spośród nadesłanych prac Jury wybierze 3 najlepsze, których autorzy zostaną zaproszeni na prezentację do Warszawy. Zwycięzca finału lokalnego będzie reprezentował Polskę w drugim, międzynarodowym etapie konkursu.
Drugi etap i wielki finał rozegrany zostanie w Paryżu 14 i 15 marca 2013 roku. Do rywalizacji o główną nagrodę staną wszyscy zwycięzcy lokalnych etapów ze wszystkich krajów. Nagrodą główną jest półroczny, płatny staż dla całego teamu w wybranym oddziale Pernod Ricard w Europie.
Polska edycja konkursu organizowana jest we współpracy z jedną z największych organizacji studenckich AIESEC, skupiająca studentów uczelni ekonomicznych. Do wzięcia udziału w konkursie zapraszamy wszystkich studentów. – mówi Izabela Nowikowska, Human Resources Director Pernod Ricard Polska – To pierwszy tego rodzaju konkurs dla studentów zorganizowany przez naszą firmę. Mamy nadzieję, że chętnych nie zabraknie. Znając kreatywność naszych studentów już dziś liczymy na finał w Paryżu.