Charity to autorski projekt Agencji PR Pan Pikto. Projekt dedykowany organizacjom pozarządowym, a także adeptom sztuki public relations chcącym poznać jej praktyczne podstawy. Akcja rusza w kolejnej, trzeciej już odsłonie – opartej na edukacji stażystów połączonej z charytatywną pomocą dla trzeciego sektora.
Idea jest prosta. Pan Pikto ma know-how. I chce się nim dzielić z tymi, którzy z nim podzielą się swoim czasem, zapałem i zaangażowaniem.
- Podczas tegorocznej edycji zadaniem uczestników Charity będzie wsparcie dla wybranych organizacji pozarządowych w ramach budowy strategii kampanii 1% – mówi Łukasz Jurkiewicz, CEO Agencji PR Pan Pikto. – Każdy ze stażystów przez cały okres będzie znajdował się pod opieką osobistego opiekuna – etatowego pracownika agencji, z którym wespół pracować będą nad opracowaniem kampanijnej strategii.
Tegoroczne Charity to kolejny w historii Pana Pikto projekt zorientowany na edukację tych, którzy swoją teoretyczną wiedzę związaną z komunikacją chcą wypróbować na placu boju – podczas agencyjnego stażu.
- Wiedzę przekazujemy w sposób nieakademicki – mówi Łukasz Jurkiewicz – Stażyści biorą aktywny udział w działaniach, otrzymując praktyczne wskazówki pozwalające na zgrabne poruszanie się w funkcjonujących zasadach public relations. Ponad akademicką metodologię stawiamy case studies, bo o tym nasi stażyści nie przeczytają w podręcznikach. Zamiast męczyć ich wykładami zachęcamy do kreatywnego działania, podając cenne wskazówki. To bardziej przydatna i zdecydowanie ciekawsza droga do profesjonalizmu i samodzielności.
Projekt to interesująca propozycja dla wszystkich, którzy swoją przyszłość wiążą z branżą public relations. To szansa do poznania kulisów pracy agencyjnej, a także do stworzenia, w pewnej części samodzielnie – dużego projektu, podczas którego stażyści poznają cały wachlarz komunikacyjnych rozwiązań.
Trzecia edycja Charity rusza już w lipcu. Do końca czerwca zgłaszać można swoje kandydatury przysyłając CV pod adres charity@panpikto.pl.
Więcej informacji na: www.panpikto.pl