Nickel Technology Park Poznań ogłasza pierwszy w Polsce konkurs dla młodych sprzedawców „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży”. W przedsięwzięciu podpoznańskiego parku technologicznego mogą wziąć udział studenci z całego kraju, niezależnie od rodzaju uczelni oraz wybranego kierunku studiów.
Zdobywcy tytułu „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży” odbędą staże w renomowanych polskich firmach: Kompanii Piwowarskiej, Grupie Allegro, Skodzie Auto Polska, BCC oraz SITAG Formy Siedzenia, a najlepsza osoba otrzyma dodatkowo nagrodę o wartości 5 tys. zł. Nad wysokim poziomem merytorycznym konkursu czuwają przedstawiciele Polish National Sales Awards.
Konkurs organizowany
przez Nickel Technology Park Poznań
(NTPP) pod egidą Polish National Sales Awards (PNSA) to doskonała okazja dla
wszystkich studentów marzących o karierze w dziale sprzedaży. Jego uczestnicy
nie tylko otrzymają szansę sprawdzenia swoich umiejętności strategiczno-analitycznych
oraz personalnych,
ale przede wszystkim możliwość zdobycia jeszcze w trakcie nauki cennego
doświadczenia zawodowego oraz głównej
nagrody o wartości 5 tys. zł. Do udziału w konkursie „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży” NTPP zaprasza studentów z całej
Polski, niezależnie od rodzaju uczelni i kierunku, na którym studiują. Partnerami
przedsięwzięcia podpoznańskiego parku zostały jedne z najlepszych polskich
ośrodków akademickich: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu oraz Uniwersytet Ekonomiczny
w Krakowie.
Jest nam niezmiernie miło, że nasza inicjatywa spotkała się z tak dużym
zainteresowaniem ze strony świata biznesu. W organizację konkursu zaangażowały
się renomowane polskie firmy: Kompania Piwowarska, Grupa Allegro, Skoda
Auto Polska, BCC oraz SITAG Formy Siedzenia. – mówi Piotr Kwiatek, dyrektor ds. rozwoju
w NTPP - Ich przedstawiciele uczestniczyć
będą w pracach komisji konkursowej i w finale wybiorą najlepszych kandydatów na
staże w swoich działach sprzedaży, które odbędą się m.in. w Poznaniu, Gdańsku,
Krakowie i Warszawie.
Ogłoszony 13 lutego br. konkurs „Studenckie
Gwiazdy Sprzedaży” przebiegać będzie w dwóch etapach.
Do 29 lutego br. organizatorzy
czekają na rejestrację uczestników poprzez stronę www.gwiazdysprzedazy.pl oraz nadesłanie na adres konkurs@ntpp.pl
rozwiązania jednego z zamieszczonych tam zadań, tzw. Case Studies.
Do 15 marca br. komisja konkursowa
ogłosi nazwiska 32 finalistów. Natomiast
3 kwietnia br. autorzy najlepszych
prac spotkają się w Poznaniu, gdzie powalczą o nagrodę główną, najpierw
indywidualnie,
a następnie podczas warsztatów grupowych w ramach 8 czteroosobowych zespołów.
W finale eksperci ocenią poszczególnych uczestników pod kątem posiadanych umiejętności strategiczno-analitycznych, zdolności interpersonalnych oraz umiejętności z zakresu technik sprzedaży i negocjacji, w tym przygotowania i prezentacji oferty sprzedażowej.
Ogłoszenie zwycięzcy oraz nazwisk osób, które otrzymają możliwość odbycia staży w działach sprzedaży firm – partnerów konkursu, nastąpi na zakończenie kwietniowych zmagań podczas uroczystej gali konkursowej.
31 maja br. zwycięzca „Studenckich Gwiazdy Sprzedaży” na koszt organizatora konkursu weźmie udział w Gali Polish National Sales Award (PNSA), która co roku gromadzi w Warszawie najlepszych w kraju profesjonalnych sprzedawców.
Oprócz PNSA, organizatora konkursu dla profesjonalnych sprzedawców, NTPP do współpracy merytorycznej przy swoim projekcie zaprosił tak uznane podmioty jak: Global Sales Science Institute, instytut zajmujący się problematyką zarządzania sprzedażą w wymiarze praktycznym, naukowym i edukacyjnym, Chally Group Worldwide, firmę odpowiedzialną za badania i analizy światowego rynku sprzedażowego oraz The University Sales Centre Alliance (USCA), który przygotowuje kandydatów do pracy w sprzedaży.
Szczegółowe informacje, harmonogram oraz formularz rejestracyjny konkursu dostępne są na stronie www.gwiazdysprzedazy.pl