Jak wygląda rekrutacja w PwC?
Dział: kariera - pracaikariera.pl
Zastanawiałeś się kiedyś, jak wygląda proces rekrutacji w PwC? Rozwiejemy twoje wątpliwości! Dwa pierwsze etapy są wspólne dla wszystkich kandydatów. Formuła etapu trzeciego jest zależna od działu, do którego aplikujesz.
1. Aplikacja z testami on-line
UWAGA! Pamiętaj, że testy on-line są
integralną częścią Twojej aplikacji, która powinna zostać w całości
uzupełniona i przesłana do określonego przy danej ofercie terminu.
Jeżeli aplikowałeś już do PwC i przeszedłeś pomyślnie testy, nie ma
konieczności ich ponownego zdawania. Po uzupełnieniu nowego formularza
zgłoszeniowego skontaktuj się wówczas z naszym działem rekrutacji.
2. Testy w biurze PwC
Powtórzenie testów on-line:
- analiza danych liczbowych (test numeryczny),
- analiza logiczna (test rozumowania logicznego),
oraz udział w teście sprawdzającym znajomość języka angielskiego.
3.
Tego możesz spodziewać się w dalszym procesie, jeśli aplikujesz do:
- działu audytu – Centrum Oceny,
- działu prawno-podatkowego – Centrum Oceny z elementami zadań merytorycznych (tzw. Case Study Interview),
- działu doradztwa biznesowego oraz zespołu Systems and Process Assurance – rozmowa kwalifikacyjna z osobą z działu personalnego oraz managerem zespołu, w którym odbywają się praktyki.
W przypadku konieczności dodatkowej weryfikacji
kompetencji, kandydaci mogą być zaproszeni na rozmowę z menedżerem,
dyrektorem lub Partnerem PwC.
ostatnia zmiana: 2016-09-02