Jak wygląda rekrutacja w PwC?

Dział: kariera - pracaikariera.pl

Zastanawiałeś się kiedyś, jak wygląda proces rekrutacji w PwC? Rozwiejemy twoje wątpliwości! Dwa pierwsze etapy są wspólne dla wszystkich kandydatów. Formuła etapu trzeciego jest zależna od działu, do którego aplikujesz.

1. Aplikacja z testami on-line

UWAGA! Pamiętaj, że testy on-line są integralną częścią Twojej aplikacji, która powinna zostać w całości uzupełniona i przesłana do określonego przy danej ofercie terminu. Jeżeli aplikowałeś już do PwC i przeszedłeś pomyślnie testy, nie ma konieczności ich ponownego zdawania. Po uzupełnieniu nowego formularza zgłoszeniowego skontaktuj się wówczas z naszym działem rekrutacji.

2. Testy w biurze PwC

Powtórzenie testów on-line:
  • analiza danych liczbowych (test numeryczny),
  • analiza logiczna (test rozumowania logicznego),

oraz udział w teście sprawdzającym znajomość języka angielskiego.

3.
Tego możesz spodziewać się w dalszym procesie, jeśli aplikujesz do:

  • działu audytu – Centrum Oceny,
  • działu prawno-podatkowego – Centrum Oceny z elementami zadań merytorycznych (tzw. Case Study Interview),
  • działu doradztwa biznesowego oraz zespołu Systems and Process Assurance – rozmowa kwalifikacyjna z osobą z działu personalnego oraz managerem zespołu, w którym odbywają się praktyki.
W przypadku konieczności dodatkowej weryfikacji kompetencji, kandydaci mogą być zaproszeni na rozmowę z menedżerem, dyrektorem lub Partnerem PwC. 

ostatnia zmiana: 2016-09-02
Komentarze
Polityka Prywatności