Zdobądź wiedzę z marketingu interaktywnego

Strona www: www.lazarski.pl
Dział: kariera - pracaikariera.pl

Uczelnia Łazarskiego w Warszawie oraz IAB Polska zapraszają na szkolenie z marketingu interaktywnego, czyli internet, smartfony, touchpady, social media, mailingi, wyszukiwarki... a wszystko to w wakacyjnej cenie.

Kompleksową wiedzą, popartą licznymi, realnymi case studies podzielą się z Tobą najlepsi fachowcy w branży:
  • zasady komunikacji marketingowej w internecie omówi Grzegorz Krzemień (Prezes Zarządu agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine),
  • tajniki mobile marketingu odkryje Michał Giera (Kierownik Działu ds. rozwoju oferty reklamowej w Wirtualnej Polsce),
  • wiedzę z zakresu social mediów przekaże Paweł Suchocki (Dyrektor Zarządzający agencji marketingu społecznościowego i szeptanego Buzz Media),
  • z PR i wideo online zaznajomi Teresa Wierzbowska (Dyrektor ds. Public Affairs i Rzecznik Prasowy Redefine grupa Polsat),
  • czym jest Advergaming wyjaśni Jacek Jankowski (Doradca Prezesa ds. Social Media Redefine),
  • z reklamą behawioralą zapozna Ewa Sadowska (Senior Account Manager w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski),
  • techniki SEO i SEM omówi Marcin Kowalik (Business Development Manager w Agencji Zeittraffic),
  • zaś e-mail marketingu Paweł Sala (Dyrektor zarządzający firmy Fresh Mail).
Termin szkolenia: sierpień 2011 (36 godzin).

Start:
9 sierpnia (zajęcia dwa razy w tygodniu - wtorki i czwartki od 17:30).

Cena wakacyjna:
890 złotych.

Więcej znajdziesz tutaj.

ostatnia zmiana: 2011-09-05
Komentarze
Polityka Prywatności