Uczelnia Łazarskiego w Warszawie oraz IAB Polska zapraszają na szkolenie z marketingu interaktywnego, czyli internet, smartfony, touchpady, social media, mailingi, wyszukiwarki... a wszystko to w wakacyjnej cenie.
Kompleksową wiedzą, popartą licznymi, realnymi case studies podzielą się z Tobą najlepsi fachowcy w branży:
zasady komunikacji marketingowej w internecie omówi Grzegorz Krzemień (Prezes Zarządu agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine),
tajniki mobile marketingu odkryje Michał Giera (Kierownik Działu ds. rozwoju oferty reklamowej w Wirtualnej Polsce),
wiedzę z zakresu social mediów przekaże Paweł Suchocki (Dyrektor Zarządzający agencji marketingu społecznościowego i szeptanego Buzz Media),
z PR i wideo online zaznajomi Teresa Wierzbowska (Dyrektor ds. Public Affairs i Rzecznik Prasowy Redefine grupa Polsat),
czym jest Advergaming wyjaśni Jacek Jankowski (Doradca Prezesa ds. Social Media Redefine),
z reklamą behawioralą zapozna Ewa Sadowska (Senior Account Manager w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski),
techniki SEO i SEM omówi Marcin Kowalik (Business Development Manager w Agencji Zeittraffic),
zaś e-mail marketingu Paweł Sala (Dyrektor zarządzający firmy Fresh Mail).
Termin szkolenia: sierpień 2011 (36 godzin). Start: 9 sierpnia (zajęcia dwa razy w tygodniu - wtorki i czwartki od 17:30). Cena wakacyjna: 890 złotych.